• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 67105
+
-

برگزاری جشنواره تابستانه  سراب نیلوفر

گردشگری
برگزاری جشنواره تابستانه  سراب نیلوفر

مدیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کرمانشاه از برگزاری جشنواره فرهنگی و گردشگری سراب نیلوفر در این شهرستان خبر داد. به گزارش مهر «فهیمه روشن» اظهار کرد: نخستین جشنواره فرهنگی و گردشگری تابستانه «سراب‌نیلوفر» در کرمانشاه برگزار می‌شود. 

مدیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان کرمانشاه هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی سراب نیلوفر به عنوان یکی از جاذبه‌های منحصر به فرد گردشگری طبیعی در استان عنوان کرد.
روشن تصریح کرد: در پی بارش‌های خوب امسال و احیای گل‌های نیلوفر در این سراب، برگزاری این جشنواره مد نظر قرار گرفت تا این ظرفیت بی‌بدیل گردشگری بیش از پیش معرفی و زمینه‌ساز و عامل جذب گردشگران به کرمانشاه باشد.  وی در مورد زمان و مکان برگزاری این جشنواره نیز گفت: این جشنواره ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۳ تیرماه در محل مجموعه سراب نیلوفر برگزار خواهد شد. 

این مسئول از برگزاری برنامه‌های متنوع در این جشنواره و برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی در حاشیه آن خبر داد و گفت: غرفه‌های صنایع‌دستی همراه با برنامه‌های سرگرمی و مسابقات ورزشی و بازی‌های بومی و محلی از ساعت ۱۷ تا ۲۱ روز ۲۸ تیر ماه برقرار است.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این جشنواره با حضور استاندار کرمانشاه، انجمن‌های‌ زیست‌محیطی، دهیاران، شوراها و دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود و اجرای نمایش و سرود از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است. همچنین در این مراسم از فعالان حوزه محیط‌زیست و گردشگری کرمانشاه تقدیر می‌شود. 

مدیر میراث فرهنگی شهرستان کرمانشاه ضمن دعوت از مردم برای حضور در این جشنواره گفت: بازدید از این جشنواره برای عموم آزاد است. وی در ادامه از مشارکت بخشداری مرکزی کرمانشاه، همکاری شرکت توسعه گردشگری استان، شهرداری کرمانشاه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، محیط زیست، فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و نیروی انتظامی شهرستان کرمانشاه در برگزاری این جشنواره تقدیر کرد.‌

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :